Van 8 tot en met 22 april vormde de Bergkerk in Deventer het decor voor het Nomadisch Monument voor Gaza. Twee weken lang verwelkomden we duizenden bezoekers, er ontstonden persoonlijke gesprekken over verhalen die ons diep raakten en er was ruimte voor stilte. Het verdiepende programma 'Hoop voor Gaza' bracht mensen samen. De uitverkochte avond in de bibliotheek liet zien hoe groot de behoefte is aan dialoog, net als het drukbezochte gesprek tussen Jan Pronk en Chris Keulemans.

In de onderstaande video vind je een sfeerimpressie van deze bijzondere week.

Video: Marsel Loermans